حمایت سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از شرکت های دانش بنیان

0
137
حمایت سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از شرکت های دانش بنیان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: به دنبال نامگذاری سال ۱۴۰۱، جلسات متعددی با شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی برگزار کرده و ضمن هم افزایی، نیازهای تخصصی این بخش به تفکیک احصا گردید و این نیازها در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار گرفت.

به گزارش مجله خبری اقتصاد ایده آل، مجتبی دهقانپور اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی استان فارس متناسب با نیازهای فعالان این حوزه از جمله مشکلات صدور مجوز، اقدامات تسهیل گرایانه ای انجام داده و توافقاتی نیز صورت گرفته است.

وی افزود: یکی دیگر از گام های مهم و موثر سازمان، استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان فعال در واحدهای تولیدی بخش کشاورزی استان فارس است و تصمیم داریم آن را در سطح وسیع تری نیز پیاده سازی کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ادامه داد: یکی از مهمترین مسائل، استفاده از فناوری های نوین شرکت های دانش بنیان در واحد های تولیدی در حوزه کشاورزی است و خروجی آن را به عنوان یک الگوی نمونه ترویجی در اختیار سایر بهره برداران قرار خواهیم داد.

دهقانپور تاکید کرد: ارائه تسهیلات ارزان قیمت یکی دیگر از حمایت های سازمان جهاد کشاورزی استان فارس است و آمادگی داریم این تسهیلات که شامل سرمایه ثابت و سرمایه در گردش مرتبط با حوزه فعالیت می گردد را در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار دهیم.

لینک کوتاه: http://idealeconomy.ir/BVH6x

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید