در نمایشگاه تولید ایرانی دانش بنیان می تواند رابطه بین صنعت و دانش به تصویر کشیده شود

0
157
در نمایشگاه تولید ایرانی دانش بنیان می تواند رابطه بین صنعت و دانش به تصویر کشیده شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس گفت: در نمایشگاه تولید ایرانی، دانش بنیان می تواند رابطه بین صنعت و دانش به تصویر کشیده شود.

به گزارش مجله خبری اقتصاد ایده آل به نقل از ستاد خبری، اسماعیل محبی پور اظهار داشت: این رویداد می تواند ارتباط موثر صنعت گرانی که در عرصه تولیدات استان، ملی و فراملی مشغول فعالیت هستند با شرکت های دانش بنیان ما که اکثرا جوان هستند را تسهیل کرده و تسریع بخشد.

وی افزود: در عرصه جدید رقابت های منطقه ای و جهانی و در راستای تحقق شعار سال، با الحاق دانش و عرصه تولید موفقیت ما تضمین خواهد شد.

معان سیاسی امنیتی استانداری فارس ادامه داد: این نمایشگاه با میزبانی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس و با پشتیبانی و مساعدت های استانداری فارس، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شده است.

محبی پور اضافه کرد: طی بازدید از غرفه های مختلف نمایشگاه، شاهد اشتیاق فراوان تولیدکنندگان برای افزایش بهره وری خود برای استفاده حداکثری از ظرفیت های دانش بنیان نمایندگان بخش دولت و همچنین دانشمندان جوان ما نیز علاقمند هستند در مسیر افزایش اشتغال و تولیدات ملی و کسب درآمد صحیح و ثروت ملی ارتباط نزدیکی با صنعت برقرار کنند.

وی تاکید کرد استانداری فارس حامی برپایی این نمایشگاه و ارتباط صنعت و دانشگاه و توسعه فعالیت های دانش بنیان در استان خواهیم بود.

معان سیاسی امنیتی استانداری فارس خاطر نشان کرد: یکی از حلقه های مفقوده همیشگی، رابطه صنعت و دانشگاه بوده و با عنایت به شعار سال، به این نتیجه می رسیم با برپایی این نمایشگاه، ضمن پیوند مغزهای متفکر صنعت با دستان توانمند تولیدکنندگان، شاهد رشد و بالندگی تولید و صنعت در کشور خواهیم بود.

لینک کوتاه: http://idealeconomy.ir/DKy21

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید