مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به رشد کیفیت و کمیت خدمات در حوزههای مختلف اعم از خانگی، تجاری و مشتریان عمده اظهار داشت: با تحقق برنامههای توسعه محور شرکت، در بخشهای خدمات عمده، باند پهن و خدمات دیتا با رشد ۱۰۶ درصدی درآمد محقق شده در ۹ ماهه اول سال ۹۸ نسبت به دوره مشابه در سال گذشته مواجه هستیم.
به گزارش نبض سرمایه به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری با تشریح چگونگی رشد کیفی و کمی خدمات در حوزههای مختلف تجاری شامل بخش های خانگی، اداری و مشتریان عمده اظهار داشت: این رشد در بخشهای اصلی باند پهن مانند اینترنت، اینترانت، MPLS و PTMP محقق شده است.
وی افزود: در بخش درآمد خدمات عمده و باند پهن مناطق مخابراتی نیز به طور جداگانه شاهد رشد درآمد و تحقق برنامه عملیاتی هستیم ، به نحوی که در ۱۶ منطقه مخابراتی ، رشد بیش از صد درصدی برنامه درآمدی خدمات داده در این بازه زمانی رخ داده است.
وی با بیان این که در ۱۹ منطقه مخابراتی با برنامهریزیهای مستمر و اجرای دقیق دستورالعملهای حوزه ستادی، شاهد تحقق کامل برنامه دایری ADSL هستیم افزود: در تلاش هستیم در حوزه سرویس های تجاری، حداکثر پایبندی به SLA را با دریافت بازخورد مراکز تماس ۲۰۱۰ و رفع سریع درخواستهای مشتریان تجاری و عمده داشته باشیم.
مهندس سید مجید صدری در پایان تصریح کرد : مقایسه راهبردی شاخصهای کیفی و کمی ۳۱ منطقه مخابراتی کشور در بخش ردیفهای درآمدی و هزینهای ، نشانگر تأثیر قابل ملاحظه پای بندی به برنامه توسعه شرکت ، در افزایش درآمد و کاهش هزینهها در مناطق مختلف است.