نوای «ارکستر چامه» در برج آزادی

0
8

اقتصاد ایده آل: دکتر آقا سید مرتضی  گفت: ارکستر چامه پس از نمایش موفق خود در بخش رقابتی سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، اولین کنسرت رسمی خود را به رهبری محمود رضا میرصیافی در برج آزادی به روی صحنه برد.

به گزارش اقتصاد ایده آل، دکتر سید حسین آقا سید مرتضی رئیس هئیت موسس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۸ تهران در جمع خبرنگاران گفت: این مرکز با بهره گیری از اساتید خبره و مجرب فرهیخته کشور،کارگاه های مختلف و ایجاد فضایی پر نشاط و فراهم نمودن تمامی امکانات و داشتن انجمن و کانون های مختلف با بیش از یک دهه تجربه در زمینه برگزاری ورک شاپ های متنوع و مختلف به صورت رایگان برای دانشجویان توانسته است در ۲۱ رشته هنری در مقطع کاردانی و کارشناسی به فعالیت خود ادامه دهد.

وی افزود: تازه ترین موفقیت دانشجویان این دانشگاه راه اندازی «ارکستر چامه» به همت اساتید خبره این رشته می باشد.

دکتر آقا سید مرتضی: ارکستر چامه از ابتدای سال ۱۴۰۲ به همت میلاد آقایی و تحت حمایت دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر ۴۸ تهران، تاسیس و تمام نوازندگان این ارکستر، دانشجویان این دانشگاه است.

وی ادامه داد: این ارکستر پس از نمایش موفق خود در بخش رقابتی سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، اولین کنسرت رسمی خود را به رهبری محمود رضا میرصیافی با حضور جمع زیادی از دوستداران هنر موسیقی در برج آزادی به روی صحنه برد.

قطعات این ارکستر عبارتند از:
۱-Mozart/Divertimento
۲-Alexander Glazunov/Theme and Variations
String orchestra
۳-Bach Concerto Piano No.s

۱-Elgar/Serenade for string
۲-Sibelius/ lmpromptu for string
۳-O.Respinghi/ Ancient Air and Dances suite No.3

لینک کوتاه: http://idealeconomy.ir/9CrNw

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید