تهران میزبان جشنواره اقوام عشایر

0
129

جشنواره اقوام عشایر با هدف آشنایی با فرهنگ، سنت و کارهای دست هنرمندان عشایر عزیز کشورمان و برپایی نمایشگاه جانبی، در منطقه تهرانپارس شهر تهران در حال برگزاری است.

به گزارش مجله خبری اقتصاد ایده آل به نقل از دبیرخانه جشنواره، رویداد نمایشگاهی فوق با هدف معرفی صنعت فرش و تابلو فرش دستباف و گردآوری تولیدات متنوع فرش عشایری و روستایی کشور مورخ ۲۰ مهر لغایت ۱۰ آبان در محل مجموعه فرهنگی تفریحی دارایی برگزار می شود.

در رویداد ملی فوق ، انواع قالی، قالیچه، گلیم، جاجیم، گبه و سایر دست بافته های هنرمندان عشایر ایلات قشقایی شاهسون، لر بزرگ و کوچک، بختیاری و دیگر ایلات کشور به همراه مراسم رب گیری عشایر و سوغات شهرها به نمایش گذاشته می شود.

همچنین ؛ در سالن ها و غرفه های دیگر می توانید لذت طعم های جدید را در مراسم رب گیری ( رب گوجه، رب انار، رب لیمو و…) به سبک عشایر، را به همراه سوغات شهرها و عشایر کشور تجربه کنید و با فرهنگ و سنت های غذایی این قشر عزیز کشور عزیزمان ایران آشنا شوید.

گفتنی است؛ جشنواره اقوام عشایر در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱صبح الی۱۰شب و روزهای پنجشنبه و ایام تعطیل تا۱۱شب به آدرس تهران پارس خیابان استخر مجموعه فرهنگی تفریحی دارایی در تاریخ ۱۰ مهر تا ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار می گردد.

لینک کوتاه: http://idealeconomy.ir/IWMTF

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید