حضور فعالان اکوسیستم در مرکز رویدادهای سلام

0
515
بزرگترین رویداد سرمایه گذاری استارت آپ کشور

بزرگترین رویداد سرمایه گذاری استارت آپ کشور صبح امروز با حضور فعالان اکوسیستم در مرکز رویدادهای سلام ۱۰۰ استارتاپ برگزار شد.

به گزارش مجله خبری اقتصاد ایده آل، ارسلان باسلی زاده، مدیر ارتباطات و رسانه ۱۰۰ استارتاپ در این مراسم گفت: سرمایه گذاری های ۱۰۰ استارتاپ در بخش بذری و پیش بذری صورت می گیرد.

وی افزود: حمایت های ۱۰۰ استارتاپ از تیم های منتخب به سرمایه گذاری محدود نمی شود و راهبری مستمر و مشاوره را نیز شامل می شود.

باسلی زاده ادامه داد: جنس سرمایه گذاری های ۱۰۰ استارتاپ عمومی است و همه حوزه ها را در بر می گیرد.

وی افزود: بازاریابی، سلامت، بیوتک، خدمات آموزشی، خدمات ورزشی و … از موضوعات ارائه شده توسط ۶۰ تیم منتخب می باشد و هر تیم بتواند امتیاز مناسب از داوران کسب کند توسط ۱۰۰ استارتاپ حمایت خواهند شد.

باسلی زاده با اشاره به برگزاری اولین رویداد سکوی پرتاپ در زمستان سال ۹۸ گفت: با وجود تعداد کمتر شرکت کننده، با استقبال خوبی مواجه شدیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سقف سرمایه گذاری بر روی تیم های منتخب داوران ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود و این امکان فراهم شده است تا سرمایه گذاران به صورت مستقل نیز اقدام به سرمایه گذاری بر روی استارتاپ مورد نظر خود نمایند.

عرفان عزیزپور مدیر امور سرمایه گذاران ۱۰۰ استارتاپ نیز در ادامه گفت: داوران این رویداد از افراد متخصص اکوسیستم انتخاب شده اند و پذیرش و داوری ۷ میز به صورت تخصصی صورت می گیرد.

وی افزود: حوزه های فین تک، هوش مصنوعی، صنایع خلاق، سلامت و محتوا از موضوعاتی هستند که بیشتر مورد استفاده تیم ها قرار گرفته است.

حامد ساجدی مدیر عامل شناسا (شبکه نوآوری، ارزش آفرینی و سرمایه گذاری ایرانی) یکی از منتورهای این رویداد گفت:‌ مجموعه شناسا از ۹ سال پیش سرمایه گذاری نوآورانه و همکاری و هم افزایی با سایر بازیگران اکوسیستم را آغاز کرد.

وی افزود: این رویداد فرصت آشنایی با استارتاپ های بیشتری را فراهم می کند و همچنین موجب انتفاع استارتاپ های سرمایه پذیر این مجموعه نیز می شود.

ساجدی گفت: ذات این حوزه نوآوری است و مجموعه شناسا از تجربه در زمینه های جدید استقبال می کند.

وی افزود: علاوه بر بهره مندی از توانایی داوران اکو سیستم به صورت غیر مستقیم، تامین سرمایه توسط چند مجموعه به سرمایه گذاری های بیشتر نیز کمک می کند.

ساجدی ادامه داد: ذات سرمایه گذاری جسورانه بر روی تعدد استارتاپ مفهوم پیدا می کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هدف فرآیند شتابدهی، نمایش اتفاقات آینده در زمان حال است.

لازم به ذکر است اسامی تیم های برگزیده بعد از اختتامیه اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه: http://idealeconomy.ir/h4ICJ

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید