سمینار بین المللی بررسی فرصت ها و چالش های توسعه تجاری کشورهای همسایه ITCS

0
122
سمینار بین المللی بررسی فرصت ها و چالش های توسعه تجاری کشورهای همسایه ITCS

سمینار بین المللی بررسی فرصت ها و چالش های توسعه تجاری کشورهای ایران، ترکیه و قبرس شمالی ITCS به میزبانی فعالان اقتصادی و کارشناسان کسب و کار حوزه ساختمان و فناوری های نوین مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش مجله خبری اقتصاد ایده آل به نقل از دبیرخانه سمینار، علیرضا نجفی دبیر علمی این مراسم با اعلام مطلب فوق گفت: هدف از برگزاری این رویداد، شتاب و تسهیل در توسعه صادرات، توسعه تجاری خدمات و محصولات، توسعه اشتغال و کارآفرینی، کاهش ضریب خطا و پیشگیری از وقوع جرم با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نسبت به قوانین حاکم بر روابط اقتصادی و دستیابی به جایگاه نخست اقتصادی در منطقه است.

علیرضا نجفی اظهار داشت: امیدوارم با گردهمایی فعالان اقتصادی و کارآفرینان در سطح منطقه موجب ارایه هر چه بیشتر خدمات و محصولات دانش بنیان و اعتلای تولید و اشتغال زایی در کشورهای اسلامی شویم و در صورت لزوم، با انتقال فناوری از کشورهای همسایه و سرمایه گذاری در آنجا موجب توسعه اقتصادی پایدار شویم.

همچنین مهندس علیرضا مومنی عضو شورای عالی راهبردی سمینار و کارشناس طراحی داخلی و معماری با اشاره به نبود معماری سبک ایرانی در حوزه ساختمان و املاک در دست فروش کشورهای اطراف گفت: با برپایی این گردهمایی ها و برقراری گفتمان های علمی تخصصی در حوزه تجارت و اقتصاد می توان به پایداری فرهنگی و اقتصادی روابط کمک شایانی کرد.

مهندس لاله محمدیان کارشناس اقتصادی روابط ایران و ترکیه و عضو شورای عالی راهبردی سمینار نیز خاطرنشان کرد: تعامل و روابط تجاری سالم و در چارچوب قوانین موجب اعتلای اقتصادی و توسعه پایدار در منطقه خواهد بود که این سمینار گام موثری در این راستا می باشد.

شایان ذکر است در بخش ویژه مراسم از کارآفرینان، واحدهای خدماتی نمونه، مدیران نمونه، مشاورین برتر و تولیدکنندگان نمونه تجلیل خواهد شد.

همچنین ورک شاپ و کارگاه های آموزشی مرتبط نیز برگزار می شود.

 

لینک کوتاه: http://idealeconomy.ir/PNvKi

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید