انتصاب روسای کمیته های «اقتصادی» و «روابط عمومی و رسانه» فدراسیون داژبال آسیا

0
107

طی مراسمی در آکادمی ملی المپیک، رضا خوش سرور ریاست فدراسیون داژبال آسیا روسای دو کمیته این فدراسیون را معرفی و احکام آنان را صادر کرد.

به گزارش به نقل از کمیته روابط عمومی و رسانه فدراسیون داژبال آسیا، در مراسمی باشکوه و با حضور مسئولین و قهرمانان ورزشی، خوش سرور طی احکام جداگانه علیرضا نجفی را به عنوان رئیس «کمیته اقتصادی» و مجید طلیمی را به عنوان رئیس کمیته روابط عمومی و رسانه فدراسیون داژبال آسیا منصوب کرد.

ریاست فدراسیون داژبال آسیا در این مراسم گفت: ورزش داژبال، با دارا بودن فدراسیون جهانی، یکی از ورزش های سنتی ایرانیان است که از زمان های قدیم در کشور ایران، بعنوان یک بازی پر نشاط و همگانی مطرح و در بین اقشار مختلف مردم، بسیار رایج بوده‌ است.

وی افزود: این رشته ورزشی، در عصر کنونی دارای مخاطبین چشمگیری در بین سنین مختلف می باشد و توانسته بعنوان یک ورزش خانوادگی و کم هزینه، در بین جوامع مختلف، مطرح و مورد استقبال قرار گیرد.

رضا خوش سرور خاطرنشان کرد: از مهارت های این رشته میتوان به بالا بردن مهارت در اجرای حرکات انتقالی (پرتاب، دریافت، پاس دادن، دویدن، جهش)، تقویت روحیه تعاون، دقت، افزایش سطح هوشیاری و همیاری، ایجاد هماهنگی میان دستگاه عصب و عضله، ایجاد هماهنگی بین چشم و اعضاء بدن در نشانه گیری، ارتقاء در فاکتورهای آمادگی جسمانی (استقامت، قدرت، سرعت، توان، چابکی، عمل و عکس العمل، تعادل، انعطاف) اشاره کرد.

وی یادآور شد: چندین کشور در سطح آسیا درخواست میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا را داشتند که بزودی مسابقات قهرمانی آسیا در یکی از کشورهای دارای استاندارد لازم برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است مجید طلیمی مدیر کل روابط عمومی، قائم مقام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، معاونت روابط عمومی خانه بلاکچین ایران، دبیر شورای عالی رسانه و فضای مجازی سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور، مدیر کل روابط عمومی شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور را در کارنامه خود دارد.

لینک کوتاه: http://idealeconomy.ir/ZKfYr

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید