بازدید مدیر عامل شرکت ملی انفورماتیک از «شاپرک»

0
318

دکتر رحمت‌الله صادقیان، مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک طی بازدیدی از شاپرک در جریان اقدامات و برنامه‌های این شرکت قرار گرفت.

به گزارش نبض سرمایه به نقل از روابط‌عمومی شرکت شاپرک، دکتر صادقیان در جریان این دیدار که عصر دیروز سه‌شنبه انجام شد، ضمن حضور در واحدهای مختلف شاپرک، از نزدیک در جریان اقدامات در حال اجرا در حوزه پایش شبکه پرداخت الکترونیکی، رصدهای امنیتی، زیرساخت‌های ایجاد شده مرکز داده در شاپرک قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک ضمن اظهار خرسندی از اقدامات انجام شده توسط شاپرک، تأکید کرد که یکی از حوزه‌هایی که خوشبختانه از لحاظ دانش نیروی انسانی، نرم‌افزار و سخت‌افزار فاصله اندکی با استانداردهای جهانی داریم، حوزه خدمات بانکداری و پرداخت الکترونیکی و زیرساخت‌های فنی است و مشاهده آنچه در شاپرک به دست نخبگان جوان کشور پیاده شده مهر تأییدی بر این هماوردی است.

مهندس محسن قادری، مدیرعامل شاپرک نیز در جریان این دیدار، اقدامات در دست اجرا و برنامه‌های آینده شرکت را در راستای تقویت نظارت بر شبکه پرداخت الکترونیک تشریح کرد.

اقدامات سریع و فشرده انجام شده در مورد پیاده‌سازی هاب فناوران مالی شاپرک، آمار فیشینگ‌های کشف و متوقف شده توسط واحد امنیت شاپرک، اشراف مرکز امنیت شاپرک در شناسایی تهدیدهای هدفمند سایبری و… از جمله موضوعات گزارش مهندس قادری در این دیدار بود.

لینک کوتاه: http://idealeconomy.ir/LPaZi

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید