لزوم مشارکت شهرداران شهرهای گردشگری اردبیل در نمایشگاه تهران

0
325

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از لزوم مشارکت شهرداران شهرهای اردبیل، مشگین‌شهر، سرعین و خلخال در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران خبر داد

به گزارش نبض سرمایه به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، نادر فلاحی صبح امروز ۱۹ بهمن ماه ۹۸ در جلسه هماهنگی برنامه های نمایشگاه تهران بیان داشت: «با توجه به اهمیت نمایشگاه گردشگری تهران به عنوان مهمترین رویداد گردشگری کشور و ثبت آن در تقویم جهانی، لازم است شهرداران شهرهای گردشگری استان اردبیل در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور فعالی داشته باشند.

وی افزود: شهرهای اردبیل، مشگین شهر، خلخال و سرعین به عنوان شهرهای جاذب گردشگر در سطح استان نیازمند معرفی هرچه بهتر در سطح ملی و بین المللی هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به اینکه نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران فرصت مطلوبی برای شناساندن ظرفیت‌های گردشگری استان است، تصریح کرد: مشارکت شهرداران می‌تواند باعث ایجاد تعامل بیشتر در جهت تحقق این موضوع و معرفی خدماتی که از سوی شهرداری‌ها به شهروندان ارائه می شود باشد.

فلاحی با تاکید به اینکه گردشگری یکی از حوزه‌های اصلی درآمدزا در اردبیل است، ادامه داد: در دو سال گذشته مشگین شهر و خلخال بعد از سرعین به عنوان قطب‌های دوم و سوم گردشگری در سطح استان معرفی شدند که با استقبال گسترده گردشگران داخلی و خارجی مواجه شده است.

وی افزود: همچنین شهر اردبیل به عنوان مرکز استان دارای جاذبه‌های متعدد تاریخی و فرهنگی است که معرفی این جاذبه‌ها نیازمند همکاری شهرداری‌ و شورای شهر است.»

لینک کوتاه: http://idealeconomy.ir/KCrd0

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید