بهره گیری از نیروهای جوان جزء برنامه های اصلی شرکت زیرساخت است

0
277

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت در جمع مدیران این شرکت تاکید کرد: صرفه جویی، کاهش هزینه ها و استفاده درست از منابع بودجه از دغدغه های اصلی است و نسبت به اجرای کامل و دقیق آن باید اهتمام ویژه داشته باشیم.

به گزارش نبض سرمایه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت، حمید فتاحی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در جلسه شورای اداری مدیران این شرکت، گفت: صرفه جویی و کاهش هزینه ها محور برنامه ریزی برای سال آینده است و در این خصوص باید بودجه در شرکت بویژه در استان ها باید به صورت هدفمند، کارا و اثربخش صرف شود.

وی افزود: برگزاری مناقصه انتخاب پیمانکاران برای نگهداری زیرساخت های ارتباطات در استان ها حرکت بزرگی بود که با شرایط سالم، شفاف و منطبق با مقررات در آذر ماه سال جاری انجام شد.

فتاحی بهره گیری از نیروهای جوان برای اهداف مدیریت را جزء اهداف اصلی برنامه های شرکت برشمرد و گفت: باید با برنامه ریزی صحیح و درست ضمن انتقال دانش و تجربه از نیروهای کارآمد و زبده قدیمی به نسل جوان، فرآیند جانشین پروری نیز انجام شود.

رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، بر استفاده از پتانسیل و ظرفیت های بخش خصوصی و تعامل حداکثری بین بخش خصوصی و دولتی، ضرورت همکاری های متقابل و سازنده زیرساخت با ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ها تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، در ادامه این جلسه تکریم و تجلیل از خدمات هاشمی معاون سابق فناوری اطلاعات مدیرعامل، رادکانی معاون سابق فنی مدیرعامل و نظر پور مدیر ارتباطات زیر ساخت شهرستان های استان تهران و امور هماهنگی استان ها، برگزارشد.

در پایان این مراسم حکم انتصاب سهراب آغ بیات به عنوان معاون فنی و علیرضا اصغریان به عنوان معاون فناوری اطلاعات به آنان اهداء شد

لینک کوتاه: http://idealeconomy.ir/X44g1

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید