نماد سایت مجله خبری اقتصاد ایده آل

ایساکو فروشگاه های متخلف را لغو امتیاز می‌کند

خدمات پس از فروش ایران خودرو ایساکو

شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش ایران خودرو، با هدف جلوگیری از فروش قطعات و لوازم یدکی غیراصل و غیراستاندارد، با پایش دقیق ۱۲۰۰ فروشگاه‌ خود، لغو امتیاز فروشگاه های مجاز ناکارآمد و بعضا متخلف را همچنان با جدیت پیگیری می‌کند.

به گزارش مجله خبری اقتصاد ایده آل به نقل از ایکو پرس، عبدالرضا خواجه‌ای معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در این باره گفت: شرکت ایساکو همواره به منظور بهینه‌سازی و افزایش بازدهی فروشگاه‌های مجاز و اطمینان مشتریان از استاندارد بودن قطعات و لوازم یدکی ارائه شده، نظارت و بازرسی مراکز خدماتی خود را در دستور کار دارد و از ابتدای سال تا کنون ۷۵ فروشگاه خود را به دلیل تخلف یا بازدهی پایین لغو امتیاز کرده است.

وی افزود: این نظارت‌ها با توجه به نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال و افزایش مراجعات مشتریان به نمایندگی‌ها برای انجام سرویس‌های خودرو و تسهیل دسترسی مشتریان به قطعات، تشدید شده است.

معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ادامه داد: در همین راستا برای اعطای امتیاز فروشگاه مجاز به متقاضیان جدید نیز رویکردهای نظارتی جدیدی ایجاد شده و صلاحیت و شایستگی متقاضیان بیش از گذشته مورد بررسی قرار می‌گیرد.

خواجه‌ای ، به مشتریان اطمینان داد: با توجه به اهمیت بالای مشتریان در زنجیره ارزش ایران خودرو و به منظور حفظ و ارتقای کیفیت خدمات، در صورت مشاهده عملکرد ضعیف در ارائه خدمات توسط نمایندگی‌ها، تخلف در فروشِ فروشگاه‌ها و یا محرز شدن هر گونه قانون‌شکنی، امتیاز آن‌ها لغو و مطابق قوانین با ایشان برخورد خواهد شد.

وی در پایان به دارندگان محصولات ایران‌خودر توصیه کرد که در زمان خرید قطعات و لوازم یدکی از فروشگاه‌های این شرکت به بسته‌بندی ایساکویی و هولوگرام آن توجه کرده و با ارسال کد ۱۶ رقمی مندرج بر روی برچسب قطعه به شماره ۳۰۰۰۳۱ و یا با نصب اپلیکیشین ایساکو، از اصالت کالا و قیمت آن اطمینان حاصل کنند.

همچنین در صورت مشاهده مغایرت در قیمت و اصالت قطعه و یا عدم ارائه فاکتور سیستمی توسط فروشنده، مشتریان می‌توانند مراتب را به مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ اطلاع دهند.

لینک کوتاه: http://idealeconomy.ir/4Kbw8
خروج از نسخه موبایل